Συμβουλές

Προστασία μυοσκελετικών

lazy

Προστασία μυοσκελετικών

Μία από τις συχνότερες ερωτήσεις των ορθοπαιδικών όταν τους επισκέπτονται ασθενείς τους με μυοσκελετικά προβλήματα κάτω από την μέση, είναι ο τύπος των υποδημάτων.

Η κατάλληλη κλίση (ύψος τακουνιού), φόρμα, υλικό κατασκευής και πέλμα του εκάστοτε υποδήματος, είναι απαραίτητα για την προστασία από  προβλήματα κλειδώσεων αστραγάλου, γονάτου & ισχίου.

Η συχνή αλλαγή του κάτω μέρους του τακουνιού με μαλακό λάστιχο καθιστά τα υποδήματα με τακούνι πολύ περισσότερο ξεκούραστα.

Η επιλογή καθημερινών υποδημάτων με χαμηλό πέλμα από υλικό κατά των κραδασμών, μας προστατεύει από κούραση και καταπόνηση των κλειδώσεων μας.

Τα σκληρά πέλματα δημιουργούν σε βάθος χρόνου εκτός από κούραση, προβλήματα στην μέση – γόνατο  αστράγαλο.

Προστασία μυοσκελετικών

Ο εσωτερικός πάτος επιβάλλεται να είναι από γνήσιο  δέρμα, ώστε να μη ιδρώνει  το πόδι αλλά και μαλακός ώστε να μην δημιουργούνται  σκληρύνσεις στο μετατάρσιο και φτέρνα.

Η αλλαγή υποδημάτων σε καθημερινή βάση, αποτρέπει από την δημιουργία των παραπάνω προβλημάτων.

Οι συχνότεροι πελάτες στα καταστήματα μας, αλλά και στους ορθοπαιδικούς, είναι όσοι επιλέγουν να φορούν το ίδιο παπούτσια καθημερινά. 

Προστασία μυοσκελετικών
πηγή εικόνας εδώ

Προβλήματα μεταταρσίου, πελματιαίας απονευρωσίτιδας και ακάνθου στην φτέρνα τους ταλαιπωρούν συχνά.

Μην ξεχνάμε ότι προβλήματα όπως το κότσι (βλαισός δάκτυλος), σκληρύνσεις στο κάτω μέρος του ποδιού, η στα δάχτυλα προκαλούνται από στενά και σκληρά υποδήματα. 

Προστασία μυοσκελετικών
πηγή εικόνας εδώ

Επιλέξτε ένα παπούτσι από γνήσιο δέρμα με μαλακό πέλμα και στην κατάλληλη φόρμα για το πόδι σας. 

Φοράτε τα παπούτσια σας ανά δύο ή τρεις ημέρες και όχι καθημερινά. 

Πολύ γρήγορα τα προβλήματα των ποδιών σας θα υποχωρήσουν και θα περπατάτε όπως σας αξίζει.

Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το ποιο είναι το καταλληλότερο υλικό για την κατασκευή παπουτσιών

Back to list

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.